top of page

צור קשר

שתילת קולורבי
ערוגות הכרוב הסגול red cabbage

נשמח להיות בקשר - במייל, טלפון או וואטספ!

לפניות בנושא סיורים וביקורים:

visit@kaima.org.il או בטלפון 058-7887793

לפניות לקוחות ושאר נושאים:

kaima.farm@gmail.com

טל': 058-444-7793

מענה טלפוני ימי א-ה בין 8.00-15.00
ימי ג'-ד' מוקד הודעות למשלוחים בין 15.00-20.00

להתקשרות עם החוות האחיות שלנו בארץ, לחצו כאן.

מען לשליחת מכתבים: מושב בית זית 310, מיקוד 9081500

מוזמנים לבקר בכל עת!

הוראות הגעה לחוות קיימא

Directions-HEB

באמצעות אפליקציית WAZE

על מנת להגיע לחווה עצמה, יש לחפש "קיימא החווה בבית זית". בשימוש בהכונה של WAZE ההגעה היא בדר"כ דרך מושב בית זית.

על מנת להגיע למשרד ובית אריזה שלנו, יש לחפש "חוות קיימא - בית אריזה" (רח' הסכר, מושב בית זית).

ממושב בית זית

הגעה ברגל לחווה

1. הגיעו לרחוב "דרך הגפן", עברו את בית הקפה (מצד ימין) ואת הפניה ימינה לרח' האגם ומעט אחרי השלט "חניה ללקוחות בית הקפה" ישנו שלט קטן של "קיימא" בצד ימין.

2. רדו בשביל ומדרגות (לא מותאם לכיסאות גלגלים/עגלות תינוק/מתקשים בהליכה), בשלב כלשהו תראו את החממה ואת הבוסתן שלנו בצד ימין ותלכו לאורך הגדר. המשיכו ימינה ועיקפו את הגדר (זוהי חלקה קטנה שלנו).

3. תהיה פניה של השביל לכיוון שמאל, משם תראו את החווה.

הגעה ברכב עד החווה

1. הגיעו לרחוב "דרך הגפן" בבית זית, עברו את בית הקפה ואת הפניה לרח' האגם (מצד ימין) ורדו עד סוף הרחוב.

2. הכביש יהפוך לשביל עפר (לרדת דרך שער ירוק), בצומת T (שכתוב שמאלה לכיוון בית העלמין)-לפנות ימינה.

3. להמשיך עם שביל העפר הראשי 5 דק' והחווה מצד ימין(ישנו שלט קטן מעץ). מומלץ לחנות שם ואז ללכת ברגל כ-100 מטר.

מכיוון ירושלים - עין כרם

1. יורדים מהר הרצל דרך עין כרם עד לכיכר התחתונה ביותר ("צומת כרם") ופונים ימינה לכיוון תל אביב.

2. בפנייה הבאה (אחרי כ-150 מטר) פונים ימינה לכיוון "בית ספר החקלאי עין כרם" ומיד ימינה לדרך עפר לכיוון סכר בית זית.

3. נוסעים בכביש העפר המתעקל שמאלה שהופך לכביש אספלט (צד שמאל לאופניים וצד ימין למכוניות) עד שרואים אזור חניה, שם מומלץ לחנות.

4. עולים ברגל (כ-3 דק' הליכה ) בשביל העפר שמתעקל ימינה דרך שער ברזל.

5. החווה נמצאת משמאלך.

מכיוון תל אביב / מבשרת ציון

1. נוסעים על כביש 1 (תל אביב - ירושלים ) ויוצאים במחלף הראל לכיוון מבשרת ציון ומיד לאחר מכן פונים ימינה ברמזור (לכיוון שכונת מעוז ציון/בי"ח הדסה), ממשיכים ישר כ-2.5 ק"מ (חוצים את שכונת מעוז ציון ויוצאים ממבשרת ציון).

2. בכיכר השלישית - "כיכר הסטף" פונים שמאלה לכיוון ירושלים/עין כרם/בי"ח הדסה. יורדים עם הכביש כשלושה ק"מ.

3. פונים שמאלה לכיוון "בית הספר החקלאי עין כרם" ומיד ימינה לשביל עפר לכיוון סכר בית זית.

4. נוסעים בכביש העפר המתעקל שמאלה שהופך לכביש אספלט (צד שמאל לאופניים וצד ימין למכוניות) עד שרואים אזור חניה עם עם עץ גדול באמצע, שם מומלץ לחנות.

5. עולים ברגל (כ-3 דק' הליכה ) בשביל העפר שמתעקל ימינה דרך שער ברזל.

6. החווה נמצאת משמאלך.

תחבורה ציבורית מירושלים

• ניתן להגיע מאיזור בית הכרם והר הרצל לביה״ס חקלאי עין כרם (קו28/28א) ומשם הליכה של כ-10 דקות לפי ההוראות מעלה.

• ניתן להגיע מהתחנה מרכזית/בנייני האומה בירושלים למושב בית זית (קו 180 של חברת סופרבוס), לרדת בתחנת "מזכירות מושב בית זית", ומשם הליכה של כ-10 דק' לפי ההוראות מעלה (הליכה ממושב בית זית).