top of page

עלון מס' 63: 10.9.14 - תרומות מהחווה, משחקים חדשים ופלפלים...

מהנעשה בחוות קיימא (חוות המשחקים)

מהמשרד…

* רשמו את התאריך - 12/10/14, יום ראשון (סוכות) יום פתוח בחווה. נשמח לראותכם!

* ללקוחות של פעם בשבועיים - הבהרה: אם ביטלתם הזמנת סל, ההזמנה מתחדשת אוטומטית בשבוע שלאחר מכן. אם ברצונכם לבטל סל לשבועיים יש לבצע הקפאה לשבועיים.

* תרומות מעשרות ושנת שמיטה - מדיי שבוע, מיום הקמת החווה אנו מפרישים תרומות ומעשרות מירקות השבוע. בנוסף, הירקות המגיעים מיצרנים אחרים מגיעים אלינו לאחר שהופרשו מהם תרומות ומעשרות.

שנת שמיטה בפתח, והחווה בתהליך קבלת היתר מכירה מטעם הרבנות. נציג הרבנות ביקר בחווה לפניי כחודש ואישר את היתר המכירה. את האישור הכתוב נקבל בימים הקרובים ונצרף בעלון השבועי הבא.

בכל הקשור לתרומות - אנו תורמים 2 ארגזים למשפחות מעוטות יכולת בכל שבוע. מהשבוע הבא אתם מוזמנים להשתתף בתרומות ולקנות ארגז תרומה בעצמכם (במערכת ההזמנות). את הארגז אנו נעביר לסח"י, וזו גם הזדמנות להכיר את העבודה החשובה שלהם: http://www.sahi-israel.org/.

* מיץ התפוחים של חמוטל ותומר מקיבוץ צובה מגיע לקיימא. החבר'ה האלה התחילו לא מזמן בייצור מיץ התפוחים. אנחנו כבר טעמנו ונהנינו. פתחו את הקובץ המצורף לפרטים נוספים.

מהשדה...

הרגע בו התחלנו לשחק

החודשים האחרונים עמדו בסימן יוזמות ופיתוחים. חלה תזוזה בגזרת הבנייה - תהליך הבנייה של הטאבון העשוי בוץ מתקדם לו לאט אבל בטוח! כשהטאבון יהיה מוכן נזמין אתכם לפיצה…

וגם - חברינו בגן הבוטני הלהיבו אותנו על שיטת הגידול ההידרופונית. כבר הסתובבנו בארץ בחיפוש אחר דוגמאות לחממות הידרופוניות מוצלחות בבית חירות, בכפר ביאליק וכאן ליד, אצל השכנים מצובה.

עד שנתחיל בעצמנו לגדל ירקות על מים, עשינו ניסוי עצמאי ובינתיים זה נראה לא רע…

תשרי הוא הראשון לחדשים, / בו ינשבו הרוחות הקשים, /ויקררו את גופי האנשים, ראוי לאכול בו את הכרשים, / כל חריף זרע, גם שרשים / ולחזק הכליות הרפושים

אברהם אבן עזרא תור הזהב המאה ה-12

תיוגים:

כתבות אחרונות

חיפוש לפי תגים

bottom of page